Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon  660 521 554

Jakie koszty trzeba ponieść przy realizacji firmowego logo?

Jeśli szukasz informacji na temat tego, ile kosztuje stworzenie przestrzennego logo na ścianę, zapewne spotykasz się z odpowiedzią – to zależy. Na końcową kwotę wpływa nie tylko firma realizująca zlecenie. Duże znaczenie mają twoje indywidualne wymagania. W tym wpisie znajdziesz informacje, które pozwolą ci sprecyzować wizję dotyczącą logo. Dowiesz się też, jakie są uśrednione widełki cenowe.

 

Wpływ materiałów na koszty wykonania 

Najmniej zapłacisz za realizację z twardego styropianu. W ten sposób powstaje logo w bazowym, białym kolorze lub pomalowane na wybrany kolor farbą akrylową. Cała konstrukcja jest lekka, więc w razie potrzeby może być używana na targach i eventach. Podobne właściwości estetyczne ma logo ze styroduru, czyli pianki poliestrowej. Jest ono droższe, co wiąże się z większą wytrzymałością tego materiału. Dzięki odporności na warunki atmosferyczne powiesisz je na ścianie wewnętrznej lub zewnętrznej. Na styropianie, a także na styrodurze dodatkowo nakłada się efekt złotego lub srebrnego lustra, co sprawdza się w szczególności w salonach urody, gabinetach fryzjerskich i kosmetycznych. Logo może również być wzbogacone przeźroczystą lub barwioną powierzchnią ze szkła akrylowego. Jest to plexi, które wzmacnia trójwymiarowy efekt i stwarza większą wytrzymałość od pozostałych materiałów.

tworzenie logo

 

Uśredniona wycena logo 

Cena logo uzależniona jest w dużej mierze od jego wymiarów i materiałów, z jakich zostanie wykonane. Projekt trójwymiarowego logo powstaje na podstawie dostarczonego przez klienta planu. Jeśli takiego nie masz, musisz liczyć się z kosztami związanymi z pracą grafików. Dostarczone przez ciebie wskazówki pomogą im stworzyć kilka propozycji. Możesz też poradzić się, jakie kolory i efekty najlepiej będą współgrały z danym miejscem. Zaakceptowany projekt jest indywidualnie wyceniany. Na stworzenie trójwymiarowego logo wpływają koszty jego produkcji, poziom skomplikowania oraz wykorzystane materiały. Przeważnie cena waha się w granicach od 100 do 300 zł. Nie jest to duża kwota w stosunku do tego, jak taka realizacja może wpłynąć na rozpoznawalność twojej marki i postrzeganie firmowego obiektu przez odwiedzających go klientów.