Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon  660 521 554

Jak zaaranżować witryny sklepowe?

Odpowiednia aranżacja witryny sklepowej ma bezpośredni wpływ na ilość klientów. Powinna ona nie tylko informować, jakiego rodzaju produkty można nabyć w danym sklepie, lecz również przyciągać wzrok i zachęcać do wejścia do lokalu. Pamiętaj, że witryna jest wizytówką twojego sklepu, a także stanowi pierwszy element firmy, z którą klient ma bezpośredni kontakt. W jej projekcie liczy się każdy szczegół: sprawdź, jak ją zaaranżować.

 

Po pierwsze, wybierz odpowiednie materiały

Materiały, użyte do aranżacji witryny sklepowej powinny być odporne na szkodliwe warunki atmosferyczne oraz na mechaniczne uszkodzenia. Duże przeszklenia, montowane w profile aluminiowe i lakierowane na dowolny kolor przyciągną do naszego sklepu niejednego klienta. Tworząc witrynę sklepową, warto pomyśleć także o profilach zewnętrznych na froncie budynku: listwach elewacyjnych czy gzymsach.

Oferujemy profile zewnętrzne z twardego styropianu lub styroduru, odpornych na działanie szkodliwych czynników atmosferycznych, wzmocnionych masą tynkową. Tynkowa powierzchnia naszych profili zewnętrznych umożliwia montaż na wszystkich rodzajach elewacji.

sklep

 

Pod drugie, zadbaj o szczegóły

Kolejnym aspektem, który należy wziąć pod uwagę podczas aranżacji witryn sklepowych to ciekawe, oryginalne detale, które przyciągną uwagę przechodniów i wyróżnią naszą witrynę spośród innych. Interesującym dla przechodnia szczegółem może być oryginalny, półokrągły kształt witryny, oplatający witrynę bluszcz, roślinna dekoracja lub… ciekawe logo sklepu. Oferujemy logo:

  • ze styroduru,
  • ze styropianu,
  • z pleksi,
  • z efektem złotego lustra.

Logo sklepu ze styroduru w witrynie stanowi efektowną formę reklamy oraz dekorację. Wytrzymała pianka poliestrowa umożliwia montaż wewnętrzny i zewnętrzny loga. Matowa powierzchnia styroduru zapewnia optymalną przyczepność dodatkowym pokryciom. Oferowane przez nas styropianowe loga z kolei występują w dwóch rodzajach: w bazowym, białym kolorze lub malowane na dowolny kolor z palety. Innym rodzajem loga, które warto zamontować na witrynie sklepowej jest logo z plexi, wykonane ze styropianu lub styroduru, pokrytego warstwą szkła akrylowego. Logotyp z efektem połyskującej plexi wzmacnia trójwymiarowy efekt, stanowiąc estetyczną dekorację. Ciekawym rozwiązaniem będzie również logo z efektem złotego lustra, wykonywane na podkładzie z twardego styropianu lub styroduru i wykończone warstwą połyskującego szkła akrylowego w kolorze złota lub srebra. Dobrze sprawdzi się w salonach piękności, gabinetach fryzjerskich i kosmetycznych oraz dentystycznych.

 

Po trzecie przestrzegaj zasady harmonii i zadbaj o oświetlenie

Pamiętaj, że sposób zaaranżowania witryny sklepowej powinien współgrać i odpowiadać profilowi prowadzonej działalności, naprowadzać klienta na to, czego może się spodziewać po przekroczeniu progu sklepu oraz sugerować rodzaj sprzedawanych przez nas produktów. Dobrze zaprojektowana witryna jest nie tylko oryginalna oraz estetyczna, lecz również przekazuje informacje, jakiego rodzaju asortyment znajduje się w środku. Jeśli oferujesz towary luksusowe, zadbaj o luksusową aranżację witryny, jeśli proste wyroby z drewna, postaw na naturalny, nieco rustykalny styl witryny. Nie zapominaj o dobraniu odpowiedniego oświetlenia. Lampy oświetleniowe powinny zostać zamontowane, tak aby światło skupiało się maksymalnie na manekinie lub oferowanym produkcie. Jeśli chcesz osiągnąć spektakularny efekt, doświetl także produkt od tyłu.