Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon  660 521 554

Gdzie będzie pasować logo z efektem srebrnego lustra?

Trójwymiarowe logotypy stały się absolutnym must-have w każdej nowoczesnej recepcji i punkcie usługowym.

Logo 3D eksponowane klientom przez cały czas trwania usługi ma działanie reklamowe. Klient podświadomie utrwala w pamięci nazwę danej firmy, dzięki czemu będzie w przyszłości odbierał ją jako dobrze znaną i zaufaną. Oprócz tego trójwymiarowy logotyp sprawia, że dane wnętrze sprawia wrażenie modnego i nowoczesnego. Jeśli jest wykonany starannie i pasuje stylem do reszty aranżacji, nadaje mu wyjątkowego charakteru. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się ostatnio logo z efektem srebrnego lustra. W jakich branżach sprawdzają się one najlepiej, a w jakich lepiej postawić na klasyczne wykończenie? Sprawdźmy!

Sterylnie lub… glamour!

Logotypy z efektem srebrnego lustra są szczególnie pożądane w firmach z branży medycznej – zwłaszcza gabinetach dentystycznych, stomatologicznych i zabiegowych. Połyskujące srebro niewątpliwie kojarzy się ze stalą chirurgiczną, a zatem sterylnością i higieną. Gabinety tego typu są zazwyczaj urządzone w stonowanych kolorach – lustrzany logotyp wspaniale je ożywia i zdecydowanie rzuca się w oczy. Logo 3D z efektem srebrnego lustra to też strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o wszelkie usługi z zakresu beauty. Jest wspaniałą dekoracją salonów kosmetycznych, fryzjerskich, manicure, SPA, czy medycyny estetycznej. Lustro niewątpliwie kojarzy się z urodą, dlatego w takim miejscu tak wykończony logotyp robi podwójne wrażenie. Lustrzane logo 3D idealnie wkomponuje się we wszystkie wnętrza wykończone w stylu glamour – w hotelach, kawiarenkach, restauracjach i salach weselnych. Połyskująca dekoracja pasuje też do miejsc kreatywnych: sal warsztatowych, firm, zajmujących się dekoracją wnętrz, czy kwiaciarni.

salon urody

 

Kiedy lepiej postawić na inne wykończenie logo 3D?

Oczywiście zawsze wtedy, gdy lustrzany efekt nie pasuje do reszty aranżacji. Przykładem mogą być wszelkie obiekty dla dzieci, które uwielbiają żywe kolory – logo z efektem srebrnego lustra wyda się w takim miejscu mdłe i niewyraźne. Zdecydowanie nie pasuje ono też do branż „ciężkich” – budownictwa, przemysłu, czy transportu. Tu z kolei dobrym wyborem będzie szary styrodur, dodający logotypowi loftowego charakteru. Jeśli chodzi o aranżację wnętrza, lustrzane logo dobrze wygląda przy czerniach, granatach, szarościach, bielach i pastelach. Będzie za to nietrafionym wyborem tam, gdzie panują inne, wyraźne kolory: czerwień, zieleń, żółć, czy brąz.